Insikter
Endast 15 % identifierar vad motparten vill ha i början av en förhandling
27% tar fram sina förslag innan ett möte och säkerställer att de når dem
56% baserar eftergifter på vad det kostar bara för dem själv.
Endast 15 % identifierar vad motparten vill ha i början av en förhandling
27% tar fram sina förslag innan ett möte och säkerställer att de når dem
56% baserar eftergifter på vad det kostar bara för dem själv.
Key Takeaways (For Busy Readers!) Tariffs are often used as political tools, not just economic policies. Both McKinley and Trump leveraged them to influence trade negotiations. Rigid planning isn’t enough. Companies must prioritise preparation,...
The return of Donald Trump to the White House sets the stage for one of the most aggressive geopolitical negotiation plays in modern history. Facing a narrow 100-day window before Congress can counter his moves, Trump is expected to act swiftly, l...
Understanding Donald Trump’s approach to leadership, both in business and global politics, requires a negotiator’s mindset. His "America First" policy is often seen as either a bold correction of global imbalances or a reckless retreat from leader...
En marknad i förändring kan nog vara det enklaste sättet att definiera vad som nu är på gång i vår omvärld , både lokalt likväl som globalt. De flesta av oss skulle nog definiera att pandemin skulle vara en drivande kraft i marknadsförändringar,...
Nick Ford - Director, Global Client Operations at WPP